Herexamens

Mjah, 2de jaar elektronica-ict op Hogeschool Antwerpen (binnenkort ARTESIA).

Toch mezelf laten vangen aan elektronica… Zowel theorie analoge als digitale dik gebuisd…
Altijd gedacht dakket kon ophalen met labo’s, deze keer net niet… (9 en 9.7).

Bijgevolg zit ik nu te leren op mijn kamer en zitten mijn vriendin op de Lokerse Feesten… (Bloody hell)…

Ik zit aan bladzijde 37 van de 400 van digitale… Vol moed ga ik er nog eens induiken…

Misschien vanavond nog een tech-post over men bevindingen om Thunderbird en Google Calendar gesynchroniseerd te krijgen met men windows-mobile gsm…

1 reactie

Geef een reactie

