Geluid inkomende berichten weg op pda.

Op men gsm kwam het volgende voor…

Spontaan uit het niets verloor ik men instellingen voor een nieuw sms geluid.
(Dus het geluid dat afgespeeld wordt wanneer je een nieuwe sms krijgt.)

Nu dat was voos, maar ik dacht eerst dat het compleet random was.
Nu windows mobile, dat moet toch HET zijn :-p
Dus toch gehandicapped…

Nu kon ik da niet goed geloven, en ik ging op onderzoek uit…
Wanneer verlies ik die instellinen…
Als ik wat mp3’s speel? Als ik smssen lees? Als ik op het internet ga surfen?

Die laatste was bingo…
Als ik het internet op ging was die instelling weg… Geen geluid meer.

Bleek dat het nog specifieker was…
Men webbrowser was de oorzaak… De allereerste beta van opera 9.5 ๐Ÿ˜ฎ

Gelukkig, toen ik een kijkje ging nemen op de site van opera zelf waren ze er al van op de hoogte.
Sterker nog, ze hadden het reeds gefixed in de 9.51 release ๐Ÿ™‚

Dus ik surf rustig verder op men gsm ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

