Speelerij met PDA – ftp/wol.

Windows mobile leent zich tot vele mooie dingen…

Een van die mooie dingen is een ftpserver die ik gistere op men 614c geinstalleerd heb.

Met name deze Mocha FTP. Een vroeger betalende versie die nu gratis is (licentie op naam van freeware, key 111425.
Meer info en download’s kan je hier vinden.

Eens dit geactiveerd kan je prachtig via wifi/ftp naar al je opslag op je toestel!




Verder heb ik gisteren nog wat met Wake on lan zitten spelen.
Ik heb heel lang gebruik gemaakt van Depicus Wake On Lan for Pocket PC die je hier kan vinden.

wake on lan van depicus

wake on lan van depicus

Het spijtige van dit progsel is dat het geen adresboek heeft. Spijtig, want ik heb hier thuis al zeker 2 pc’s die ik wil gebruiken om vanop afstand (lees: uit men zetel) op te zetten.

Maar dus zoals gezegd, gisteren nog wat achter zitten zoeken. En toen vond ik het mooie MJOWolPpc.

mj wol

mj wol

Dit progsel ondersteund al een beter adresboek, en heeft ook een mooiere interface. De gratis versie is wel slecht beperkt tot 2 computers… Ook weer spijtig. Maar daar vind ik misschien nog wel een oplossing voor 🙂

Geef een reactie

