LapLan I


Ik geloof da het men goede maat Matsoo was die met dit idee op de proppen kwam.
Een “LapLan“.
Eenvoudig concept: Lan-party met exclusief laptop’s. (Uitgezonder de host dan πŸ™‚ )

Na 7 full lan’s (foto’s, en foto’s, en foto’s) met heel wat maten bij mij te hebben ben ik de verhuis iedere keer een beetje beu geraakt… En t’is meestal den opruim die mij den das omdoet daar. Nu moet ik zeggen dat dat bij vorige lan erg goed is meegevallen πŸ™‚

Maar swoit, terug naar LapLan’s.
Zoals met alles begon het met een topic op het RA-forum in het begin van juli.
In de gedachte dat, omdat het juist zo klein is, we wel snel iemand zouden vinden die het bij hem/haar thuis een keertje zou houden πŸ™‚ Maarjah, vakanties – werken – kampen – … De lezer ziet het al aankomen, tot half augustus niks gedaan.

Tot de 17de augustus. Ik wou beetje gamen met maten! Dus ik bel een paar vrienden op, vraag of ze komen. En die doen da! Heerlijk!!! LapLan I Is geboren.

Het was een enorm gezellige avond, wel veel te kort (+- 3 uur). Maar super!

Nu denk ik bovendien dat ik het concept gestart ben… Want Meridius, Matsoo, Strakke… Ze staan allemaal in de wachtrij om een LapLan bij hen thuis te houden πŸ™‚ /*cheers*/

De foto’s van laplan I staan voornamelijk op de matsoo zijne picasa, dus allen daarheen ofzo!

Het spel van den avond was World of Padman. Grappig (childproof?) spelletje dat we die avond vonden. Het spel is quake-engine 3 based, wat er op neerkomt dat iedereen het wel op zen laptop kon draaien.
We moesten rekening houden met specificaties van laagste gpu… Was den dave met zijn ondertusse 5/6-jaar oude HP Pavilioin ze4900. Welke een Intel Extreme op een 845-chip te wezen πŸ™‚

Dus LapLan I is geboren, ik hoop dat er nog vele volgen!!!
Twas ne gezelligen avond, merci manne!

Voor zij die er niet waren, ik hoop dat u kan begrijpen dat ik niet iedereen die op ne full lan aanwezig is op dezelfde moment kan vragen.
1) Mijn kamer is te klein
2) Anders zijn we toch terug gewoon aan’t lannen…

Geef een reactie

