Microsoft Live Lab's – Photosynth

logo photosynt

logo photosynt

Gisteren is Microsoft’s Photosynth public gegaan.
Het is een übercool ding van de lab’s van Microsoft en laat de gebruiker door platte, 2d-afbeeldingen een volledige 3d-scene reconstrueren. En het is even cool dan als het klinkt.

Toen ik hoorde dat je zelf kon beginnen met maken van scenes ben ik uiteraard zelf ook eens begonnen.
Enkele van mijn creaties zijn hier terug te vinden.

Nu ik spreek hier over de allereerste versie die publiek beschikbaar is.
Het hapert soms wat… De eerste dag kon ik, uiteraard, al niet op hun servers wegens “overbelast”.
Soms gebeurt het wel eens dat hij foto’s niet deftig herkend en daarom weggooid.
En spijtig genoeg kan je geen synth’s bewerken. Eens ze er op staan kan je ze niet meer bewerken, alleen volledig verwijderen.

Maar voor de rest, het werkt echt!

Check it out 🙂

5 reacties
  1. ha, lol …
    Unfortunately, we’re not cool enough to run on your OS yet. We really wish we had a version of Photosynth that worked cross platform, but for now it only runs on Windows.

    Trust us, as soon as we have a Mac version ready, it will be up and available on our site.

    Mac versie ? Ben ik vet mee *-)

  2. wutske… ’t is microsoft… wa had ge nu gedacht :p

  3. euhm … gewoon iets in flash ofzo 🙂 , mja soit ge hebt gelijk, ik had beter moeten weten ^^

  4. mendel129 zei:

    btw… wine => internet explorer :p :p

  5. hopeloos … daarnet in VirtualBox getest, Internet Explorer blijft aandringen dat ik Photosynth moet installeren, Firefox 3 heeft dat probleem niet, maar laat dan weer niets zien

Geef een reactie

