Terug van Frankrijk

Voor iedereen die mij gemist heeft ::: ik ben terug!!!

Voor iedereen die mij niet gemist heeft (de 7miljard andere mensen op deze planeet) ik ben nooit weggeweest!!!

Ik heb hier gezeten op camping Beaulieu en hier op Les Peupliers.

In Frankrijk, La Rochelle dus 🙂

Foto’s zoals gewoonlijk op picasa…

En zelfs een aantal verse photosynths…

Verder hier het verhaaltje 🙂

Twas best leuk, ik en men vriendinnetje in de tent 🙂

Paar dagjes rondgezworven in La Rochelle zelf (met de fiets), de Grand Pavois van naderbij bekeken, de torens gezien, gekampeert, gekookt, wijn gedronken, …

Over de brug naar ile de ré gefietst (afzien voor een niet getraint persoon zoals ikzelf), op ile de ré wat rondgefietst, …

In parijs gestorven tussen parijs-noord en parijs-zuid: de 2 treinhaltes waar we op minder dan een uur van moesten veranderen tussen de drukte van parijs…

Alszinds, het was geweldig leuk 🙂

Bedankt aan men lindeken

1 reactie
  1. Linde zei:

    Het was idd een heerlijk reisje!

    kus voor men Lennert!!

Geef een reactie

