Telefoongeschiedenis

Een kerel van op het forum van xda-developers had in zijn sig een afbeeldingkje met zijn “geschiedenis” van telefoons, zo een overzichtje van de telefoons dat hij ooit gehad heeft…

Vond ik wel een leuk ideetje, dus vandaar onderstaande afbeelding 🙂

history

Mijn eerste gsmpje was een oude siemens, die ik 2dehands kreeg van mijn grootvader op men 12 jaar 🙂
Daarna, ook 2de hands, de gsm van men vader: men eerste ericsson 🙂
Vervolgens naar de all-round 3310 (wie heeftem niet gehad?)
Die verkocht aan een vriend, en vervolgens terug naar ericsson (niet zo content over nokia).
Dus men 2de sony-ericsson (sony ondertussen): een t68i! Met kleurenscherm!!
Die heeft een paar jaar meegedraait, en dan toch een k750i gekocht.
Daar werd men 1ste jammer genoeg van gestolen op de jaarmarkt van Schilde (pas op, tis daar gevaarlijk!!). Dus een 2de gekocht. Een paar dagen later kwam dan viavia die 1ste terug boven water (zeer bizar…) Dus ik had er lekker 2 🙂 Heeft men vriendin er 1tje van gekregen 🙂

En toen dat die niet meer voldeed, met eerste WindowsMobile-powered pocketpc, men HP614c 🙂

1 reactie
  1. hehe, ge brengt mij wel op een idee :p . Al is da van mij ni zo spectaculair, nog maar 3 gsm’s versleten 🙂

Geef een reactie

