Blogstats…

De blog “mendel129.wordpress.com” trekt gemiddeld genomen een dikke 400 bezoekers per maand 🙂
Wat ik wel leuk vind!

Vandaag alleen is mijn blog al 8 keer opgevraagd, waarvan 1 keer voor mezelf 🙂

De grootste “trekkers” zijn mijn posts ove:

  • De wii softmod, waar mense blijkbaar denken dat ik daar informatie over heb ofzo (188 views).
  • Meerdere verbindingen over RDP, wat me nu wel handig lijkt voor iedereen 🙂 (104 views)
  • En dan nog men BFH-checker die ik ineen gestoken heb voor de Vista Sidebar (57 views)

Dusjah, me is pleazed 🙂

Ik blijf rustig verder bloggen, en ik hoop dat ik sommige mensen kan boeien 🙂

Yupp

1 reactie
  1. Da’s nice, ik haal met mijn blog net de helft 😦 . Misschien dat mijn leven toch ni zo interessant is :p .

Geef een reactie

