Dommel

Pompom, eens een berichtje over dommel…
Ik zit dus ondertussen voor de 16de maand op rij bij dommel voor adsl, abbonement: netconnect.
4,6mbit down (waarvan in praktijk een 4-tal overblijft) – 0,448mbit up – 100gb limiet (’s nachts telt downloads maar 50% mee 🙂 )

Voordien heb ik altijd bij Belgacom gezeten… Dezelfde snelheden, maar wel met de belachelijke uitvinden genaamd “downloadlimiet”… Enjah, de komst van youtube en demo’s van 1+gb maakte dat ik iedere maand opnieuw weer naar smallband gegooid werd…
Heerlijk dat ik daar vanaf ben!!
Downloadlimiet is iets ZOOO belachelijk… Toen er zo is een petitie gaande was, iedereen in men omgeving verplicht om dat te tekenen! Mjah, zoiets help natuurlijk niet tegen de oudbollige verroeste grootmacht “Belgacom”…

Gelukkig is er “telenet” om conncurrentie op de markt te brengen… Maar die blijven ook hangen met hun downloadlimiet…

Dus, terug naar dommel…
Een degelijke snelheid (kan naar 12mb voor een eenmalige kost van 99€, maar vind ik precies nogal veel geld…), geen downloadlimiet (nog maar 1 keer er bijna over gezeten…

Me loves it 🙂

Geef een reactie

