Places I've Been

Ik was op zoek naar een mooie website waar je kon opgeven waar je zoal allemaal geweest ben op deze planeet…
Eigenlijk een teleurstellende zoektocht op google, want het enige nuttige dat ik gevonden heb is een site genaamd “virtual tourist“. Op deze site kan je dan iets aanmaken dat hierop lijkt. De bedoeling van deze site is in eerste instantie ervaringen te delen van plekken, hotel’s, club’s, restaurants e.a. …

Achjah, je kan niet inzoomen zoals in google maps, maar het is al iets…

Dat laatste zinnetje bracht me op en idee… Een custom google map maken met de plekken op waar ik geweest ben… Dan krijg je dit.
Dat is perfect waar ik naartoe wil, maar het is absoluut niet zo gebruikersvriendelijk…

Misschien iemand die een site weet waar ze de 2 zowat combineren?

HULP!!!? šŸ™‚

Nog een album op picasaweb met foto’s waar ik al geweest ben.. Ook een mooie combinatie… De plekken met eigen foto’s erbij..

Geef een reactie

