Slecht weekend!

RIP Golf en Audi…

Killed them both…
Beide op hun eigen manier…

Vrijdag met het golfke van men moeder op een stom muurtje gereden…
Ik ging de vriendin van men broer afhalen… Was een plek met 3 grote brede opritten, ik draai. En plots staat er tussen die 3 opritten een stom achtelijk muurtje van 15cm hoog en 25cm breedt ofzo… Net genoeg om op te rijden…

Gevolg: een vette kras van een cm, bijna onzichtbaar dus 🙂

Dan vandaag, op het einde van men straat met den auto van men vader… Ik reed HOOGSTENS 10 km/u. Ik wil bocht pakken, maar men auto blijkbaar niet… Ik gooi men voeten op die stomme rempedaal, ik gooi men stuur naar rechts, het enige dat die auto doet is rechtdoor gaan… En daar stond al iemand geparkeerd…

Gevolg: op audi wat kleine krasjes, op slachtoffer: helemaal niets zichtbaar…

Gelukkig in beide gevallen dus wat stomme, praktisch onzichtbare schade…
Maar ze hebben me toch even mogen afvoeren… Ik had ECHT geen zin meer op te rijden 😥

3 reacties
  1. Hanne zei:

    oeioei? en zijde van plan terug in de auto te stappen?

  2. mendel129 zei:

    binne 2 weken ofzo zal ik nog is heel voorzicht proberen… (morgen ofzo)
    eerst uitshocken 🙂

  3. Ik ben vrijdag ook op zo’n dom muurtje van nog geen halve meter hoog gereden 😦 . Gelukkig geen gelakte bumper en dus niks aan de auto te zien :p .

Geef een reactie

