Print Spooler Service – Fuck Lexmark…

Weer iets geweldig…

Iemand had een leuke Lexmark printer…
Die was oud of stuk of wat dan ook, in alle geval ze kopen een HP.

Nu vroegen ze mij om hun pc wa op te fleuren, dus ik doe da met plezier 🙂

Ik delete al de rommel, inclusief den driver en services van Lexmark. Aangezien da toch absoluut geen nut meer heeft…

Hup, pc paar gb lichter en properder teruggeven.

Nu bellen ze me vandaag dat ze niet meer kunnen printen…
Ik dacht van wtf? :-p

Na ff te vozen met crossloop op hun pc (geniale software! werkt tenminste waar remote desktop van ms faalt…) bleek dat hun print spooler niet meer wou starten…
Er was 1 of andere afhankelijkheid blijven steken van die Lexmark driver 😦

Gelukkig wist dit nieuwtje een passende uitkomst!

Click Start, Run and enter sc config spooler depend= RPCSS (there must be a space after “=” but not before it.)

Wat gelukkig wel werkte 🙂

Bovenstaande code reset eigenlijk gewoon u afhankelijkheden van u spooler service 🙂

Weg niet-bestaande Lexmark rommel!

Geef een reactie

