Armin…

Ik heb Armin van Buuren (biografie) per ongeluk leren kennen toen ik op TheMixingBowl een aflevering van zijn “A State of Trance” downloade. Toen nog aan aflevering 210 ofzo (ondertusse 380?)

Deze mix van hem was gewoon zo geniaal dat ik er een voorliefde aan Trance heb aan overgehouden.

Voor Armin was het bij mij vooral Tiësto, maar die had toch snel afgedaan…

De voorbije weken heb ik me een beetje beginnen afvragen waarom ik Armin zoveel beter vind als de concurrentie…

En het eerste dat me opvalt, het is niet zozeer de muziek…De muziek blijft gewoon rustig, niks op aan te merken, maar gezellig.

Maar het coole aan Armin is dat hij gewoon een persoon is…
Ik leg het je even uit…

Als je ooit een aflevering van A State of Trance gehoord hebt dan merk je het wel. Het is een gewone radioshow, met al het gepraat tussen de liedjes erbij. Maar bij Armin maakt da ni uit. Die mens is gewoon fijn om naar te luisteren. Als je ooit naar de concurrentie geluisterd hebt, bijvoorbeeld Tiesto’s radioshow genaamd “Club life”, dan weet je het verschil al. Armin van Buuren kan op een gezellige manier engels praten, terwijl Tiesto blijft hangen met een gemaakt engels accent op een tekst dat hij afleest en waarschijnlijk snap hij zelf niet eens wat hij zegt 😯 Allezjah, zo klinkt het toch voor mij…

Armin lijkt me gewoon een geweldige, joviale gast!

Mjah, tis ni dak het em ooit zelf gaan kunne zegge ofzo 😦

Dus luisteren we maar verder naar ASoT 😎

Geef een reactie

