Drukken 30sten december :-)

=> opstaan
=> leren
=> straat uitrijden om tot de conclusie komen dat ik bakken en zakken vergeten ben
=> apotherker binnen op zoek naar een geneesmiddel dat niet meer bestaat
=> quiz maken met david
=> pannekoeken eten
=> linde gaan halen
=> 200 kroketten kopen
=> kroketten ruilen voor microgolfoven bij grootmoeder
=> colruyt gaan leeghalen (foto’s komen)
=> annelies haar huis gaan volladen met grief uit de colruyt
=> naar as adventure rijden om schoenen en snowboards vast te leggen en daar 1.5u te zitten 👿
=> matthew oppikken
=> in trol spaghetti gaan eten
=> linde, matthew en annelies naar linde thuis gaan doen zodat zij saus kunnen maken
=> david en ik naar huis
=> david ik en pa stoelen en tafels gaan halen en van auto wisselen
=> ik en david terug naar linde om te gaan kijken of de saus lekker is
=> annelies terug naar huis gaan doen en al het grief uit de colruyt in auto laden
=> matthew naar huis doen
=> linde, david en ik terug naar mij thuis om al uit grief van de colruyt uit den auto te laden
=> linde terug naar huis
=> david terug naar huis
=> lennert terug naar huis en in bed…  :mrgreen:

OWNED

en da allemaal voor een nieuwjaarsfeestje in men garage 😎

Geef een reactie

