Seven, 7, Vienna, Vista+

Ook tijdens de examens blijft ik nieuwe dingen probren 😐
Men laptop terug ontdaan van Fedora en er deze keer eens de officielen beta van Windows 7 opgezet (build 7000).

De allereerste beta die windows tijdens zijn Professional Developers Conference toonde had ik al eens virtueel mee gespeeld. Maar die was niet zo spectaculair (ontbrak gewoon alle grafische dingskens en wa leuke tooltjes).

Wat Microsoft nu vorige vrijdag (9/01/2009) op zijn servers zette blijkt een volledig afgewerkt product te zijn naar mijn bescheide mening.
Prachtig stabiel, werkt gelijk een bus op mijn laptop en dat wil al iets zeggen! (Intel Yonah 2050 met 1gb ram). Ondertussen heb ik zelfs al van mensen gehoord die het op een PIII gezet hebben 😯 (wtf?)

Allezjah, het was wel een ramp om aan den iso te kome en nog een grotere ramp om aan de key te komen. Maar da is dus opgelost. Voor de geintresseerden, ge kunt dezen “beta” nog zonder probleem downloaden tot 24 janurari  🙂

En hij is echt de moeite 😎

PS, wel even op letten dat je de mp3-bug fixt, anders zijn al uw mp3’s da ge afspeelt me wmp voor de prullenbak…

1 reactie
  1. ‘k Heb em gisteren ook al is (virtueel) geïnstalleerd en ’t werkt inderdaad enorm goed voor een beta te zijn.
    Mja, van ’t weekend zal ik er wel is wat meer mee spelen, ‘k heb geen 2 volle dagen nodig voor de Leo :mrgreen:

Geef een reactie

