Stommen Omnia…

Khad den Tom zennen Omnia I900 van Samsung mee naar huis om er een GPS-applicatie op te zetten.

Meer als een 5 uur geklooid om da werkende te krijgen…

Bleek uiteindelijk da flight-mode da blokkeert…

Flight-mode (vluchtmodus) is zo dat ding dat als je in een vliegtuig zou stappen dat je je GSM volledig kan ontdoen van straling. GSM zelf gaat uit, wifi en bluetooth… Maar GPS blijkbaar ook…

Verdomme 😦

Nu werkt dat dus…

Ik heb dit ontdekt omdat ik op men eigen gsm aant spelen was met GPS, om te zien hoe die bij mij ingesteld stond.
Maar ik heb een tooltje staan dat ’s nachts men gsm in flight-mode zet. (zo krijg ik niet heel de nacht enge gsm-stralen door men kop enzo 😉 ) En aangezien dat het 2 uur stond mijn gsm al in flight-mode… Wat dus de reden was dat op men eigen gsm plots de gps niet meer werkt… Toen viel men frank 😎

Tis maar weer iets da ge moet weten 🙄

1 reactie
  1. Mja, moest flight mode de sattelieten nu uitschakelen dan zou het nuttig zijn om GPS mee uit te schakelen, maar bij mijn weten kunnen GPS ontvangers niets uitzenden.

    Ach ja, logica is soms ver zoek 🙄

Geef een reactie

