CeBit 2009

Ik zat woensdagmiddag rustig thuis voor men computer en kreeg plots een smsje van men vader, “weet jij dat het cebit is?”. Uiteraard wist ik dat CeBit aan de gang was, je kan er gewoon niet naastkijken op tweakers en zdnet. Dus ik stuur vriendelijk terug “ja, dat weet ik :-)”. Waarop hij terugstuurd “zin om te gaan?”.
ALL RIGHT!!

Dus mendel naar CeBit! 😎

Voor de mensen die nog nooit van de term CeBit gehoord hebben: het is ÊÊn van de grootste (de grootste?) it/hardware/computergerelateerde beurs van de gekende wereld. (site) Dit in het Duitse Hannover. Hier doen alle grote bedrijven, Microsoft/Intel/Asus… zowa hun belangrijke aankondigingen voor het komende jaar. Enorm intressant dus allemaal!!

Ik en men vader gingen vrijdag gaan, donderdagavond tickets besteld op het internet, geen probleem. Vrijdag om 4.52u opgestaan want we hadden een tocht van een dikke 400km voor de boeg! 😕 Na 4 uur door de donkere regen gereden te hebben kwamen we aan op onze bestemming: CeBit. Het volk had de weg ook al gevonden, twas er goed druk… Maar dat was wel te verwachten 😉

Binnen viel er natuurlijk vanalles te zien: universiteiten en hogescholen met toekomstige technologien in ontwikkeling. (Zelfs LocOn-achtige zaken! (LocOn is het onderwerp waar ik men bachelor proef over ga doen, kzal er ook eens een blogpost over maken!)).
Intel had er een grote gaming-zaal, die ware daar verdorie ne lan aant houde!
En voor de rest, hetgeen da ge zout verwachte: veel hardware, nieuwe snufjes, coole opstellingen en demo’s, veel verkopers ( 🙄 )… Gewoon geniaal allemaal 😈 Ik had daar gerust een week kunnen rondlopen…

Spijtige zaak was wel dat AMD er niet was… Zeker nu ik enorm geintresseerd ben om een nieuwe videokaart te kopen… Maar ze waren er dus niet… Spijtig 😐

Foto’s worden geupload, kheb er wel niet zoveel getrokken. Maar toch een 20-tal nuttige 🙂
En ze staan hier op picasa…

P.S. excuses aan Mr. Vaningelgem dat ik (weer) niet in zijn les kon zijn… Ik beloof het u plechtig: vanaf nu kom ik iedere keer!

1 reactie

Geef een reactie

