Mendel goes chiro

Een vriendin vroeg me of ik dit weekend kok wou spelen op hun weekendje van de chiro (TerDonck/Schoten).
Leek me wel leuk, dus ik en men vriendin stemden in.

De locatie waren de chirogebouwen van de chiro van lier, naast het stadion van Lierse, zo hier ergens. En dit vanaf vrijdag… Maar vrijdag zat ik in Hannover šŸ˜• Dus ik kon er al niet zijn… Dan maar van zaterdag-morgend.

Wij eitjes gebakken, spaghetti warmgemaakt, pannenkoekendeeg klaar gemaakt, hot-dogs gebakken… :mrgreen:

De kinders (keti’s ofzo) leven nog steeds, zijn niet vergiftigd en hebben geen aangebakken voedsel moeten eten!

Dus een fijne prestatie van mezelf, men vriendin, uiteraard de leiding zelf en de kids themselves!

Uiteraard moet ik foto’s trekken, en deze staan ondertussen al lang op picasa šŸ™‚

2 reacties
  1. ‘k had u foto’s gezien voor uwen blogpost … schrale bedoeling was dat daar :p

Geef een reactie

