Randapparatuur upgradetjen!


Men toetsenbordje, een Microsoft Comfort Curve 2000, heeft maar een zeer kort kabeltje. En aangezien da kabeltje soms wel een fameuze afstand moet overbruggen heb ik er een usb-verlengkabel aan hangen 😕
Mjah, en da kabeltje ligt aan men voeten… Dus da heeft al fameus afgezien… Ik sta erop, blijft er achter hangen, plet da, steek da in de halve cm opening tusse de plint en de muur, …
Nu verbreekt men keyboard alle 5 botten de verbinding  😦

Dus tijd voor een nieuw keyboard!

En ik heb voor de Microsoft Comfort Curve 3000 gekozen (de opvolger van de 2000, vanzelfsprekend…)
Deze keer wel draadloos! (van die 2000 dacht ik ook dat ze draadloos was, tot ik de winkel buitennkwam 😳 )
Ineens de hele set gekocht (keyboard + muis), aangezien een los keyboard tegenwoordig niet meer in’t schap ligt (schandalig eigenlijk…). Dus ik zit hier nog met een goei muis op overschot 🙄

Toen ik daar in de winkel stond was ik even goed op zoek naar een mooi muisje voor men laptopie! Dat ding kon da ook al wel eens gebruiken 🙂
Nu had ik van ne maat eens nen Logitech VX Nano geprobeerd. En da ding was gewoon ideaal: klein & snel in een comfortabele muis!

Dusjah, ik ben weer even gesteld.

4 reacties
  1. is da ni die muis met dat mega snel ronddraaiend scrollwieltjes ? :mrgreen:

  2. pff, ze maken het tegenwoordig allemaal te soepel. Der mag wa kracht achter zitten vind ‘k. Gelijk mijn Dell laptop toetsenbordje, lekker hard op de toetsen rammen ^^ .

    • Mjah, tobo zelf kunne wel fameus wa kracht op zette ze!
      Maar twas de usb-kabel, die blijkbaar ni dezelfde hoeveelheid kracht aankan ^^

Geef een reactie

