Vage Windows licentieproblemen…

We hebben weer iets vreemd gedaan…
Ik verander al wel eens graag van Windows installatie.
En aangezien Artesis een overeenkomst heeft met Microsoft (MSDN academic allicance) beschik ik over XP, Vista, 7 in alle formaten, gratis en voor niks :mrgreen:
Heel fijn dus…

Nu momenteel heb ik 5 partities gespreidt over 2 harde schijven… En ik heb al overal wel eens iets geinstalleerd gehad: multiboots enzo.
De dag van vandaag omdat ik het nog aan het overzetten ben van x86 naar x64…

Zoals hierboven gezegd heb ik een half jaar mijn vertrouwde Vista x86 verlaten, om proper met een x64 versie te beginnen. Men x86 versie bestaat nog, omdat ik daar uiteraard nog al men files op heb staan, en nog stilletjes aan het overzetten ben.

Nu enkele dagen geleden ben ik @random een beetje files aan’t deleten, en zie ik op een random partitie nog wat files staan van een oude Windows installatie:een NTLDR, ntdetect.com, boot.ini en nog wat… Oude onderdelen van een oude windows installatie…

de-miserieDus ik dacht, hé, deleten die handel 😀

Een paar dagen later reboot ik men pc, en plots overal kadertjes “Uw bent mogelijk het slachtoffer van piraterij.”, blablabla… Mijn Windows was spontaan illegaal geworden 😯 👿

VERY WEIRD…

Mjah, mijn frank valt plots, ik zet die dinge uit men prullenbak terug, ik reboot men pc…

En men pc is terug legaal? 🙄

Misschien een nieuwe “crack” methode ontdekt? Een oude bootloader op een andere partitie en uw installatie is spontaan legaal? :mrgreen:

Achjah… Fouten in Windows ^^ 😀

Geef een reactie

