Muziek – Paul van Dyk @ Maxima

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een enorme fan ben van elektronische muziek…
Met name dance/trance & hardstyle.

Nu wil ik even de aandacht vestigen op 1 van de beste livesets die ik ooit gehoord heb, en waar ik nog steeds fan van ben!

Het muziekstukje in kwestie is Paul van Dyk bij Maxima ergens in 2005, Maxima FM sessions. En dan vooral het 2de deel.

Geen idee of deze set nog ergens op het internet ronddoold (staat al jaar & dag op mijn pc), maar het is nog steeds 1 van de beste stukken muziek aan elkaar geplakt!

Moestem vinde! Zeker beluistere!

Geef een reactie

