iBOOD – mening herzien – damn cool :)

Ik blogde een paar dagen geleden over men eerste aankoop bij iBOOD.

Ik ben vrij tevreden over het product in kwestie (zeker omdat het heerlijk goedkoop is), maar anderzijds was ik een beetje verrast dat het om een orange-branded product gaat…

Nu blijkt dat dit helemaal niet de bedoeling was, zowel niet van iBOOD als van Lacie zelf.
Maar dat het wel degelijk een foutje in de bestelling is gelopen, en dat er waarschijnlijk bij lacie een orange ipv een lacie schijf in die doos is gestoken!

Een onwaarschijnlijk vriendelijke mijnheer van iBOOD belde me zonet (hoe ze aan men telefoonnummer zijn gekomen is me eigenlijk een raadsel want er staat geen gegevens van me op mendel.be register…)
Anyway, ze belde me dus om me te vertellen dat ze al met Lacie gebeld hebben, en dat het waarschijnlijk om een vergissing gaat en ze me morgen terug gaan bellen om te zien wat we gaan doen!

Hoe onwaarschijnlijk geniaal is dit :mrgreen:

Ik herzie men mening over iBOOD dus even, het enige nadeel was het (4 dagen) wachten. Wat nu eigenlijk ECHT geen probleem is ๐Ÿ˜ˆ

Geniaal manne!

Aan alle mensen waar ik naar verwees in men vorige blogpost, die problemen hadden met ibood: vreemd, want bij mij gaat het duidelijk perfect ๐Ÿ˜€

–more–

Blijkbaar maken ze dus gebruik van 1 of andere crawler van google om alle blog’s/fora/… af te speuren op zoek naar posts van ibood… En u ziet hier ook nog maar eens, het nut van een blog ๐Ÿ˜Ž

1 reactie

Geef een reactie

