MobileVikings Gadet v2

NIEUWE VERSIE OP https://mendel129.files.wordpress.com/2009/10/mv213.png?p=852

Zoals jullie weten ben ik blij met men MobileVikings sim-kaartje 😎

Nu,  ik had er een gadget voor gemaakt voor de sidebar in vista/7.
Maar nu hebben ze bij mobilevikings hun site aangepast, en daar haalde ik mijn data vandaan…

Dus nu werd ik verplicht om over te stappen op hun officieele API.

De update kan via volgende link gedownload worden: http://mendel.dommel.be/MobileVikings.gadget
En het zou zowel op Microsoft Windows Vista als op 7 moeten werken.
mv21

Happy using 😉

–edit–

Al kleine layout change gebeurt 🙂

–edit2–
Foutje in het zippen van de gadget.
Zou nu wel deftig moete installere…
Excuzie =)

–edit3–

En jawel, de bugs blijven bovenkomen 😕
Conversie van byte naar megabyte is niet delen door 100000 maar 2 keer door 1024 🙂

Fixed again!

8 reacties
  1. Fan! zei:

    Zeer mooie toepassing, ik zal het promoten bij mijn MV vrienden

    Bedankt!

  2. Lijkt me een hele handige toepassing!
    Ik krijg het enkel niet geïnstalleerd?

  3. Opslaan en openen?
    Als da ni werkt, rechtermuis op dat bestand => openen met => Windows Desktop Gadget 😉

  4. maes zei:

    als ik inlog dan gebeurt er niks, het is al een paar dagen dat de app niet meer werkt ?

    • So I noticed…
      Aan de mobile vikings API is, bij mijn weten, niets veranderd.
      Kzal het eens uitzoeken 🙂

  5. Tom zei:

    Bij mij werkt het inderdaad ook al een paar dagen niet meer. Ik heb het al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.

    Oplossen die handel! 😀
    Het is zo een gemakkelijk programmatje :o!
    Ik gebruik het altijd, zeer content van ^^

    • MV is een 2de versie van hun API aan het uitrollen, en ze hadden hun login-procedure gewijzigd.
      Nu hebben ze die dus, gelukkig, teruggezet 🙂

Geef een reactie

