Words of the Gang

ik herinner mij nog goe
den dag dak voor ’t eerst house te hore kreeg
toen wist ik het al
dees ist
mijnen tikker ging tegen 100 in’t uur
toen luisterdenek nog naar 2 unlimited, thundertome en happy hardcore
na zennek volledig verkocht
tmaakt mij ni uit ofdat tek is, hardstyle, hardcore of jump
noem mer oep

ik verston da ni
mense die gewoon meelope me alles wa de tv, de radio doe of zegt
plus die bengels die ston te springe op elken hoek van’t straat
en verdoeme, ze vinde het nog geweldig ook

sommige mense denke da wij gestoord zijn
misschien hebbe ze wel gelijk
misschien zen wij dan ook wel gestoord
misschien is deze muziek wel gestoord
maar wij zen me veel ze maat

als ge in diee wereld zit
dan lijkt het heel simpel om dj te worre
mer vroeger
vroeger ware nen debiel als ge plaatjes stond te draaie
vroeger moeste ne janet zen als ge dj wou worre
maar na
iedereen wilt dj worre
iedereen wilt dieen janet van toen zen
ik wor daar mottig van
ik haat van die gaste die denke da ze op die manier gemakkelijk van de grond kunne gaan
rot toch op gast

alst ni echt voor de muziek is, kust dan mijn klote!

Geef een reactie

