HP 614c on steroids!

Tijd om men blog nog eens boven te halen en te vullen met iets nuttig!
Eerst volgend een verhaaltje rond men gsm, een update rond school en een dilemma voor de toekomst!

614c on steroids!

Zoals de gemiddelde lezer van deze blog wel weet heb ik sinds een dik jaar een HP614c. En diezelfde lezer weet misschien ook wel af van mijn haat-liefde relatie met dit toestel.
Het leuke is dat HP gewoon een sterk toestel gemaakt heeft, je kan het laten vallen en het stuitert gewoon verder! (Behalve bij de Veronwe & de Gloey, die hebben hun touchscreen kapot wete te doen!) En voor de rest is het gewoon een afgewerkt toestel met alles erin: 3G/HSDPA, WiFi, GPS, Bluetooth, touchscreen. En nog het leukste: Windows Mobile.

De grootste haat dat ik had met het toestel toen ik het kocht was het brakke os… Toen nog WM6.0. Hetwelk echt een hoop dingen mist of brak implementeert. Gelukkig kwam er snel ne rus die 6.1 porte naar men geliefde gsm. En een tijdje geleden ne knul die hetzelfde deed met 6.5. (THX keyx! You’re doing a WONDERFULL job!) En dat maakt een WM toestel echt AF. Touchscreen zoals het MOET!
Dus dat argument is doorheen de tijd al vervallen 🙂

screen02screen01

Tweede punt was de batterij. Ik zit bij mobile vikings, en maak er dan ook gebruik van. Men gsm is bijgevolg 24/7 online, en online zijn op windows mobile gebruikt elentric. Pakt daar bovenop dat ik nog wat spellekes speel bij het gaan slapen en opstaan, nog wat internetten, wat smssen, … Ik haal het einde van de dag gewoon niet. En het is me al meer dan eens voorgekomen dat ik op zulke momenten natuurlijk msn gsm nodig had.
Dat argument is (hopelijk) vandaag ook komen te vervallen. Kheb me namelijk een nieuwe, verse, dikkere, grotere batterij aangekocht :mrgreen: Een verdubbeling van capacteit (3280maH ipv 1590maH), wat zich normaal gezien uit in een dubbel zo lange “levensduur”. Maar dat zullen we nog even afwachten!

Achjah! Gisteren besteld bij pdashop.be, vandaag afgeleverd door TNT 😎

En men gsm heeft nu 100gram PURE energie erbij!

Nu hope dattem voor ne keer den dag volhoudt 😈

p1020653-copyp1020655-copyp1020656-copy

2 reacties
  1. Haha, sweet 🙂
    Mja, ‘k vind em zo al dik genoeg. Als ‘k binnenkort terug wa belwaarde heb zal ‘k mijn extra zonnepaneel/batterij ding wel gebruiken om online te blijven :p
    Btw, zo stevig is em nu ook weer ni, 1 keer laten vallen en ’t mute knoppeke was kapot 😆

  2. Tom zei:

    First comment!

    Nee zo een idioot ben ik niet 😉
    Ik wil een nieuw batterie voor mijn gsm, maar das niet echt nuttig he.
    SE

    Spiderman! :mrgreen:

Geef een reactie

