Onvergetelijke games – Mendel's version

Clementl had op tweakers.net een gezellig blogpostje, en ik vond het wel een leuk onderwerp. Dus claim  :mrgreen:

Een overzicht van games die gewoon bijgebleven zijn. Ik heb doorheen de jaren toch echt wat verschillende games gespeeld, maar deze namen zullen me toch bijblijven 😈
Maar uiteraard zal ik er wel enkele vergeten zijn 😀

Prehistory, 1997 – Intel 486dx

Final doom – Grand Theft Auto – Unreal Tournament GOTY

Men eerste fps, daaaaamn
GTA, tegen men ouders vertellen over hoe we aan het racen waren terwijl we echt wel andere dingen aan het doen waren
UT, het begin van een onwaarschijnlijke nutteloze shooter verslaving

Oudheid, 1997

Age of Empire – Sim City – Rollercoaster Tycoon

Eerste rts, gingen we op men pa zen oud werk spelen omdat onze 486 het niet aankon
Simcity en rollercoaster gingen nog net op die 486 dacht ik… Enige sim games die ik een beetje tof vond trouwens ^^ :mrgreen:

PIV, 2004 – Intel Pentium 4

RTCW: Enemy Territory – Half-Life 2 – CS: S – F.E.A.R. – DOOM3

De nieuwe generatie games: ET: men meest gespeelde spel ooit ^^
HL: blijft gewoon episch 😎
CSS, nooit goed in geweest, wel ideaal lan spel ^^
FEAR: die spanning, zalig! Ditto voor doom :mrgreen: Op die leeftijd in een donker kamertje spelen is niet goed ^^

Mee in dit rijtje mogen nog Rainbow Six: Las Vegas, Hitman, Max Payne, Need for Speed, en Trackmania 🙂

Vandaag, – C2D E6600

Crysis, Mirror’s Edge, UT3

Zaaalige graphics, maar ook echt goeie gameplay…
Gewoon adembenemend. Niks schieten, gewoon lopen 😎
en UT3, gewoon ideaal…

Future

De toekomst zegt me eigelijk niet veel (meer)… Ik zit ook niet meer echt in dat wereldje: ik zou eigenlijk gewoon niet weten wat er vandaag, morgen op de markt is/gaat komen… (shame on me :mrgreen: )

Maar ik zit toch rustig te wachten op Crysis2… 😎 Of Half-Life: 3 ^^

Dusjah!

Vul gerust aan met uw lijst van favorites doorheen de jaren!

Geef een reactie

