Nog een MobileVikings krediet checker

Nieuwere versie: 4.1

 

 

Het had weer een update nodig…

Mensen vroegen om een login systeem te voorzien voor verschillende simkaarten.
En aangezien ik nog steeds denk dat “de klant koning is”, doe ik een poging om dat te programmeren 🙂

Nieuwe versie is hier downloadbaar via dommel .

En binnenkort waarschijnlijk ook via live.com (moet nog goedgekeurd worden…)

Veranderingen:

  • aantal smssen naar andere MV gebruikers onder “toMV”
  • inloggen via telefoonnummer (gebruikersnaam gaat ook)
  • paar updates in parsen van xml

Je opent dus een gadget per telefoonnummer 🙂

8 reacties
  1. Andy zei:

    Hi,
    Hoe installeer ik dit exact in mijn Vista Sidebar?
    Ik krijg een zip met 7 bestandjes in… wat doe ik daarmee?
    Grtz!

    • mendel129 zei:

      Je download wel degelijk een .gadget bestand, en geen .zip bestand.
      Jouw probleem heeft te maken met extenties die in windows ni juist worden afgehandeld 😛

      De oplossing is de gadget file downloaden (opslaan als) en dan rechtermuis -> ‘openen met’ en daar windows sidebar zoeken 😉

      Laat je nog even weten of het zo lukt?

      • Andy zei:

        Ik heb hem in m’n SideBar gekregen, maar als ik inlog verschijnt er:

        SMS: Auth
        toMV: Authorization
        Req
        MB: NaN
        €: Authoriz
        Valid: Authorizatio

        Mijn inloggegevens zijn correct (die van op https://mobilevikings.com/nl/account/login/)

        • mendel129 zei:

          Dan heb je toch ergens een verkeerd nummer ingevoerd ofzo…
          Gsmnummer in de vorm van “04xxxxxxxx” ?

  2. Andy zei:

    mendel129 :Dan heb je toch ergens een verkeerd nummer ingevoerd ofzo…Gsmnummer in de vorm van “04xxxxxxxx” ?

    Alles is uiteraard correct ingevoerd…

  3. Bij mij werkt het maar bij versienummer staat er 4.00 ipv 4.1, klein detail maar misschien toch ff veranderen? 😀

  4. mendel129 zei:

    Ah lap!
    Groot gelijk!
    Even aanpassen =)

Geef een reactie

